08 March 2012

Tahniah & Terima Kasih


Kami keluarga kerja AsasInsan ingin merakamkan jutaan terima kasih dan tahniah kepada semua peserta Bengkel Tingkatkan Estim Diri (BED) Siri 6 pada 7 Mac 2012 yang lepas bertempat di Institut KWSP, Bangi. Kami berasa amat berbesar hati di atas penyertaan tuan-puan semua.

Satu sahaja harapan kami semoga perkongsian dalam bengkel tersebut dapat memberi sedikit input berguna kepada kita semua. Pasti tuan-puan ingat lagi Langkah 3. Ia mesti dimulakan segera walau sekecil manapun anjakan yang ingin kita buat. Tindakan akan menghapuskan keraguan dan meningkatkan keyakinan. Sebaliknya menunggu (sehingga suatu masa sesuai yang tak pasti bila) hanya akan menjadikan kita bertambah takut dan ragu-ragu. Akhirnya kita kekal di takuk lama. Jom mulakan!

Alhamdulillah kami bersyukur ke hadrat Ilahi kerana segalanya telah dipermudahkan sepanjang tempoh bengkel tersebut. Ia berkat kegigihan dan keikhlasan semua. Sekali lagi jutaan terima kasih kepada TH Plantation Sdn Bhd, Desaru Highway Expressway, Maktab Koperasi Malaysia dan Majlis Daerah Pekan.

Semoga kita akan berjumpa lagi dalam program-program akan datang. Sila klik di sini untuk rakaman foto sepanjang bengkel.

Terima kasih
ASASINSAN RESOURCES & TRAINING