06 October 2016

Jom Nikmati Nasi Lemak Kacang Lebih!

Seronok jadi diri sendiri. Itulah langkah pertama untuk meneroka potensi diri anda yang sebenar.

Kenapa tunggu orang lain puji, sokong atau dorong baru hendak bergerak. Mulakan langkah anda sendiri. Hidup anda, pilihan anda.

Membaca adalah salah satu cara tercepat untuk meneroka potensi diri. Buat apa yang orang berjaya buat, anda dapat apa yang orang berjaya dapat.

Buku adalah catatan pengalaman orang lain. Mereka mengkhabarkan apa yang telah mereka jumpa, lihat, rasa dan lalui. Terpulang kepada anda samada untuk melalui jalan yang sama atau memilih laluan lain.

Beli buku ini untuk teroka diri anda. Ia ringkas dan mudah dibaca. Ia bukan tulisan ilmiah yang berat. Ia sebuah perkongsian yang benar, menarik, lucu dan memberi kesan.

Beli satu hari ini untuk koleksi dan simpanan peribadi. Beli terus baca atau beli terus simpan. Ia buku anda tiada siapa yang boleh halang.

Beli terus daripada saya.
Harga hanya RM20 tapi perlu tambah kos pengeposan RM8. Terus sampai ke rumah anda. Cuma buku yang anda terima berbeza sedikit jika beli terus daripada saya, sebab mestilah ada autograf istimewa ikhlas daripada saya.

Boleh juga beli buku ini untuk dihadiahkan kepada isteri/suami, kawan sepejabat, kawan lama, staf, bos atau sesiapa sahaja yang kita sayang.



Caranya mudah.

1) Emel ke fuadchee@gmail.com jumlah buku yang hendak dibeli dan alamat surat-menyurat untuk tujuan pengeposan buku. Jangan lupa nyatakan nama penuh.

2) Buat bayaran RM28 sebuah (RM20 + RM8) secara online atau CDM ke akaun
Maybank
5647 99100 357
atas nama
ASASINSAN RESOURCES & TRAINING.

3) Tunggu buku anda sampai dalam tempoh 7 hari, Insya Allah.

Selamat membaca.
Semoga buku ini memberi kita semua manfaat yang berpanjangan.

TERIMA KASIH.

Ikhlas,
CHE E