22 July 2014

Leadership Training Yang Mencetuskan Budaya Baru Di Pejabat Anda

Anda sedang mencari program latihan LEADERSHIP untuk kumpulan ketua-ketua di pejabat anda?

Program ini pasti akan memenuhi keperluan anda. Pengalaman hampir 20 tahun pasukan jurulatih kami dalam bidang latihan dan motivasi pasti memberi barisan ketua-ketua anda pengalaman yang berbeza dalam menjalani latihan LEADERSHIP yang kami kendalikan. Pendekatan motivasi, psikologi dan kaunseling membezakan lagi program ini daripada yang lain. Tauhidik Leadership pasti akan membuka luas perspektif mereka tentang peranan ketua yang mereka galas sekarang.

Jangan bazirkan sumber kewangan, masa dan tenaga jabatan anda dengan menganjurkan program latihan yang biasa-biasa yang impaknya anda telah tahu. Untuk memiliki apa yang kita tidak pernah miliki kita perlu melakukan sesuatu yang kita tidak pernah lakukan. Melakukan perkara yang biasa kita buat dan mengharapkan hasil yang berbeza adalah suatu yang tindakan yang sia-sia.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang program ini, sila berhubung terus dengan kami di talian 03-89222934. Kami sentiasa bersedia dan komited membantu. Klik di sini untuk baca lanjut tentang program ini.